שלום עוז - עוזיאל
מנכ"ל ומנהל המכללה

שלום עוז הוא בעל ניסיון עשיר של 46 שנות עשייה מרובה ומגוונת, הכוללות בין היתר: ניהול, ייעוץ, הדרכה, אימון, בניית תוכניות ותפקידי לחימה ופיקוד ביחידה למלחמה בטרור של משטרת ישראל (הימ"מ) ובמערך האבטחה הממלכתי של מדינת ישראל (אל-על) שלום עוז הוא אחד ממאמני הירי והלחימה הבכירים והוותיקים בישראל, בוגר קורס מדריכי ירי אותו סיים בהצטיינות. הוא אימן אלפי אנשים, הכשיר דורות של לוחמים ומאבטחים ביחידות אבטחה רבות ובמגוון מגזרים ושימש כיועץ בתחומי עבודת האבטחה.

שלום עוז הוא מייסד ומנהל את מכללת קורפוס

  • מכללת קורפוס המתמחה בלימוד ניהול מקצועות האבטחה והחירום 

שלום עוז הוא בעל ניסיון עשיר של 46 שנות עשייה מרובה ומגוונת, הכוללות בין היתר: ניהול, ייעוץ, הדרכה, אימון, בניית תוכניות  ותפקידי לחימה ופיקוד ביחידה למלחמה בטרור של משטרת ישראל (הימ"מ) ובמערך האבטחה הממלכתי של מדינת ישראל (אל-על)

שלום עוז הוא אחד ממאמני הירי והלחימה הבכירים והוותיקים בישראל, בוגר קורס מדריכי ירי ולחימה אותו סיים בהצטיינות. הוא אימן אלפי אנשים, הכשיר דורות של לוחמים ומאבטחים ביחידות אבטחה רבות ובמגוון מגזרים ושימש כיועץ בתחומי עבודת האבטחה.

שלום עוז מוכר במומחה אבטחה, ניהול וחירום על ידי חטיבת האבטחה במשטרת ישראל .שלום עוז הוא גם  מומחה בניתוח סיכונים בתחום החירום ובכלל זה הקמת צוותי חירום והכשרת מערכות תגובה לטיפול ממוקד במצבי חירום, וטיפול במצבי משבר. כשנה לאחר אסון מגדלי התאומים בארה"ב הוא הוזמן על ידי מועצת העיר ניו יורק ושימש כיועץ לעיריית ניו יורק. במסגרת שהותו בארה"ב הוא צבר ניסיון רב בהכשרת עובדים בחברות אמריקאיות במנהטן - ניו יורק לתגובה והתנהגות במצבי חירום.

לאחר שובו לישראל הוא המשיך לצבור ניסיון ולהתמקצע בתחום הלוחמה בטרור וההיערכות לחירום. יכולותיו וניסיונו הרב מכל שנות פעילותו באים לידי ביטוי בשירותי הייעוץ, ביצוע והדרכה הניתנים לחברות וגופים בארץ ובחו"ל ובכלל זה משרדי ממשלה, מפעלים וארגונים. בין לקוחותיו בעבר ובהווה נמנים גופים ממשלתיים ואזרחיים, וביניהם: יחידת האבטחה הנשיאותית של משכן נשיאי ישראל, מערך האבטחה של הסוכנות היהודית, משרד המשפטים, ועוד רבים אחרים.

שלום עוז למד באוניברסיטה העברית בירושלים לימודי המזרח התיכון והיסטוריה של אפריקה.

שלום עוז מביא לקבוצת קורפוס רוח אימונית (קואצ'ינג) אותה רכש בהכשרתו כמאמן בשני מוסדות מובילים בישראל: תו"ת (תקשורת ותוצאות) ואיק"א (חשיבה תוצאתית מול חשיבה תהליכית). פרוייקט נבחר: סדנאות  למניעת אלימות.